9 Eylül 2011 Cuma

Yine ÖSYM' de Skandal


ÖSYM bu kez de Burak'ın hayallerini yıktı

ÖSYM bu kez de Burak'ın hayallerini yıktı
Erzurum'daki 3 Temmuz Lisesinden 2011 yılında mezun olan Burak Akpınar, 27 Mart tarihinde yapılan Yükseköğretim Geçiş Sınavına (YGS) girerek 210,144 puan aldı. Beden Eğitimi Yüksekokulu sınavları için kayıt yaptırmaya fakülteye giden Burak Akpınar'ın ortaöğretim diploma puanının sıfır olarak hesaplandığının farkına varıldı.
Mezun olduğu liseye giderek durumu anlatan Burak Akpınar ve annesi Rüveyda Akpınar, okul yönetiminden "Bizim hatamız değil" yanıtını aldı. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezini (ÖSYM), arayan anne Rüveyda Akpınar, "Şimdi yoğunuz iki gün sonra arayın" cevabı verildi. ÖSYM'ye Temmuz ayında kargo ile dilekçe gönderen Burak Akpınar hala cevap gelmediğini belirterek, "Beden eğitimi öğretmeni olmak istiyorum. Yetenek sınavlarına girdim ve 10.14 puanla yedeklerden ikinci sırada yer aldım. Eğer diploma notum 46,59'da hesaplansaydı birinci olarak girecektim. Ama şimdi giremeyebilirim.
Gerekli mercilere bildirdik, ancak bizimle ilgilenmediler. Hayallerim yıkıldı" dedi. Gözyaşlarını tutamayan anne Rüveyda Akpınar "Oğlum geceler artık uyuyamıyor. Hakkımız yenildi. Dava açacağız" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder